23 maj 2009

ausgang

Det vart utgång med Jennie va.
Först lite förfest med shottande för mig, Jennie och Carro. vi vart berusade och glada. vi körde värsta movesen på golvet och missa bussen. vi fick panik och ringde alla efter skjuss. så tills lsut kom Niklas och hämta oss. vi åkte illfart till arken jag och jennie och trodde förfärat att vi inte skulle hinna in till 12. men joh siddu det gjorde vi! 3 min i 12 och vi var inne! Det var en seger!

vi chilla runt i vanlig ordning fick lite drinkar(läs mycket) och dansade mycket hett på golvet. minns speciellt när jennie försvann och när jag titta upp stod det 5-6 killar runt mig och körde juck-dansen. hm mysigt tyckte jag då såklart.
hehe, vi är så sjukt bra. sen shottades det lite med Jocke också av någon anledning kom han förbi glidandes så vi fixa en shott till han med :P

Hittade någonstans i slutet av kvällen två svenskar. som förövrigt var från stockholm. hehu. kulkul! vi skulle sedan hem till jennie allihopa men jennie, nån linus och magnus hoppa in i en taxi och stack utan mig, ola svensson och Johan-dog. jaha tänkte vi och tänkte sno en taxi men nej siddu det gick inte heller, så svenskarna fick för sig att vi skulle gå till Jennie. vi kom till select. alltså inte alltför långt. sen fixades en taxi och taxigubben var sjuukt trevlig. hehu. sen till slut anlände vi till jennie där de nästan låg däckade personer i soffan men de vakna till när vi kom. sen var det mysmys alla låg överallt.

Jag hamna i ett rum med ola svensson och en liten säng. det gick som det gick. MYSIGT! Jag har hånglat med Ola Svensson DET NI! (eller de va inte riktiga Ola men han likna sjuukt mycket på honom så jag låtsades att de va han riktiga, hahaha)

En mycket mycket rolig kväll/natt vi hade gänget! vi är bäst på att ragga och bäst på att supa. VI äger stort! <3

Och Mr.T. ringde idag också helt oväntat :O sånt är mysigt.
prata och prata sen dog min telefon mitt under avslöjandet, crap!
sweet:)

Inga kommentarer: