21 juni 2009

Jag är en gift kvinna

sant som det är sagt.
Morgonen den 20 juni klockan 05.30 gifte jag mig med min stockholmare.
Vi fick två barn vid namn eliott och wilma. även en undulat som på något vis dejtade vår dotter Wilma. inte mer detaljer om det dock.
Fail som vi gjorde dock var att vi trodde en undulat var en sorts hamster/marsvin men de var ju inte riktigt rätt då tydligen berätta undulate. Undulaten vet bäst! (Fredrik)
Men som sagt jag älskar min man<3

midsommar firades först hos Boman helt kiva kväll tills vissa personer bara blev för mycket och det var slagsmål. sånt kan ni syssla med hemma hos er istället för att förstöra någon annans fest. Jävla röppel! Aja, ingen skadades allvarligt men det kunde ha hänt. men vi hade tur. fan vilka typer det finns.

Sen drog jag och A. till stan och cruisa. vi hitta en finländare som cruisa med oss en sväng tills vi lämna av han någon stans i östernäs(?)
sen hitta jag min Ola svensson, jag vart lycklig och han och hans kompis hoppa in i bilen.
A. villa hem och sova så han for iväg han, och jag vart lämnad med de galna svenskarna.

Vi drog till deras (mysiga) stuga och roade oss i godan ro där. herregud säger jag bara. De är inte normala för 5 öre, men jag trivdes. så mycket roligare att hänga med killar!
Sedan vart det Bastu med simning i 1 timme. varva bastun med ett dopp i vattnet. vi hade det mysigt och väldigt svettigt i den inte alltför stora bastun. Såklart blev det lite slappandes där bara för att liksom, vi är ju män. Och jag kan ju säga att det sexigaste jag sett är min man och hans kompis i simdräkt. det var en upplevelse att vara med om(tyvärr fick jag inte ta bild på dem i sina fina rosa/röda blommiga simdräkter som tillhördes R. mamma).

sen snurra jag hemmåt för de var så sjukt trötta och skulle upp om bara några timmar så jag anlände hem klockan 07.00. Hehhe, Det var KUL!
Man ska umgås med killar helt enkelt har jag lärt mig av denna midsommar som jag trodde sku bli den lamaste någonsin men så blev inte fallet ;D

hehehe<3

Inga kommentarer: