9 juni 2009

Annorlunda Tisdag

Ja minst sagt. Idag var det förvirrande om något. En arg lastbils chaufför kör som en galning nerför raffes och tutar som bara den för att visa sitt missnöje. Vad gjorde vi inte om skrattade. Lite special var det kan man ju säga. Sen snackades det och allt möjligt.

Ingen träning idag heller för simhallen har stängt. Tänkte då vara duktig och träna i poolen hemma istället, men jag är så sjukt förkyld så de är ingen ide. Men igår var det kul träning. simmade allt med fenor då axeln fortfarande är sönder. sen fick jag inte simma mer armarna mer så jag tog tag i saken och simma 1km fjärils kick igen- sådär på skoj bara :)
Jag som skulle ta det lugnt, hehe jooo det går ju så bra när man säger så. not.

Och såg idag att heatlistorna till öspelen har kommit upp på livetiming.se. Kan hända att jag inte simmar 800 fr och 400 medley, det får vi se sen någon dag före öspelen börjar. allt händer på axeln och dess tillfrisknad.
Men jag ska tydligen simma 200 frisim också. KUL! :D Jag som vilja simma det men vart inte medkvalad på det men nu är jag tydligen med i alla fall. ska bli kul och simma. känns som att jag kan simma en riktigt bra tid på det bara jag är frisk och har alla sinnen med mig.
Längtar! :)

Jag satsar på simningen nu sista tiden! grrreat!

Inga kommentarer: