10 juni 2009

Just because I'm losing Doesn't mean I'm lost

Jag och Marielle

Herre jissus säger jag bara. Den här dagen alltså. Jobb som vanligt. Galet som vanligt. Haha fy fan vad manlig jag kommer vara i augusti sen när jag slutar jobba där. eller manlig och manlig... ;)

Sen vart det hem , kollade lite snabbt på tv och åt lite sen drog jag iväg på träning med goda förhoppningar. Och det första jag får höra när jag kommer dit:
-Du kommer få det riktigt kul ikväll Jennie ;)
Jahapp, Anders är bossen och OM vi simma och OM vi dog tusen gånger om. Har inte vart så här sjukt trött/förstörd/illamående/nöjd/slut efter en träning på lääänge! Vi körde helt sjuka grejer som vi inte trodde om oss själva.
Axeln gick lite mer sönder och ligger nu på gränsen till om jag simmar 400 medley och 800 frisim på öspelen, lutar mot nej-hållet tyvärr :(
Men Anders gjorde min dag! Och alla hans ord och beröm, jag behöver sånt just nu :)

Och nu har jag just ätit, ska snart käka lite till tror jag och sen är det sängen som gäller. Fast ska tvinga mor min och ge mig massage först. Fick även 300 Euro idag av en vän så passande att jag faktiskt planerade att köpa en ny plattång. Det blir nog på lördag att inhandlas det.

You might be a big fish 
In a little pond
Doesn't mean you've won
'Cause along may come
A bigger one



Ja och det löste väl sig, tror vi ?
Vi får se hur det urartar sig. Jag är bäst på att överreagera just i denna tid. När det är så mycket som gäller och håller på så kan små saker få mig att tappa kontrollen, totalt!
Och de va tydligen en losing control moment.


Inga kommentarer: