11 juni 2009

Everything I am

Jag saknar Ousman!<3
Jag vill tillbaka till Gambia! Det kommer nog kanske kanske bli en resa dit i vinter sen :) HoppasHoppas.

Jag tror jag dör långsamt och smärtsamt. Jag är trött 24/7 och så ska jag plus jobbet träna max också.Det funkar kanske 1 vecka men inte längre. Jag kommer antingen dö av stress eller av hjärtmuskelinflammation. För dum som jag är simtränar jag full speed fastän jag har halsont och är förkyld. Men det gäller bara 2 veckor till så jag gör det, hur dumt det än må vara. Och på lördag är det simtävling och man ska simma sträckorna man ska simma på öspelen elelr 2 av dem i alla fall men jag kan bara simma 50 bröstsim så det blir det för mig. ingen 400 medley eller 200 frisim tyvärr :(

Hehe, Flytten i Augusti kommer bli niiiiice! Har min egen personliga stockholms guide där. så vi kommer snurra runt i stockholm första veckan jag är där. Men tur för honom att jag har så bra lokalsinne. hehe eller så inte va :P
Men vi kommer nog klara det! Annars får vi kontakta Tha Man from the south!
Hehe ;D

Inga kommentarer: