20 juli 2009

semester


Det har hänt mycket nu på senaste kan jag ju säga. En del bråk och strul och festande och en massa annat. Men jag lever fortfarande.

Har även fått reda på att om ca. 3 veckor flyttar jag till Stockholm och börjar Universitetet där. Det känns ganska overkligt, de här veckorna kommer gå snabbt och plötsligt är jag där i Stockholm, lämnad, ensam och förvirrad.
Men jag har fått reda på att min utbildning är rätt så chill och att det inte är mycket skola alls. Vet inte om det är bra eller ej. Men jag kan tydligen satsa rejält på simningen om jag vill det. Men just nu känns det bra.

De senaste dagarna har jag haft det sjukt roligt med alla "nya" personer som jag hängt med. träffat 2 nya snubbar som är hel coola. Hängt med Parvin ut på mariehamns gator klockan 04.00 på natten efter krogen. Har inte haft så kul på länge som jag hade med henne alltså. jag pissa nästan på mig för att vi skratta så mycket :) Stalkern och mannen i fönstret, helt sjukt! :)
Träffat Kim från helsingfors när han var här på Triathlon. Han vann såklart och han är ju faktiskt FinskMästare så. Jäkla jobbig sport det där Triathlon, speciellt när det var den långa versionen, 4km simning, 120km cykling och 40 km springning. Helt otroligt att det ens går att genomföra något sådant. Men han lyckades på 8h och 3 min ta sig igenom det i stekande hetta. DET om något är strongt!

Kommande vecka innebär bara jobb på Rockoff, en tur till Stockholm och kolla lägenheten och sådär, sen ska vi lyckas med en hejdundrande avslutning på semestern på fredag och lördag! Sen jobba i varjefall 1 vecka till och sen börjar det väl bli dags för flytt :S

Alltså just nu känns det lågt, jävligt lågt.
så jävla fel bara =/


Over and out!
Hagamannen

Inga kommentarer: