9 juli 2009

togheter we cry


Bläääh äckel päckel. sjuk så satana. snorar, huvudvärk, halsont jag döör. och Tv:n är helt cp och håller på och jävlas med mig så jag knappt kan se på film. Ätit massor av glass så nu är jag mätt på det en stund i alla fall. Ääääählibäli jobbigt är det. Nästa vecka kom dåååå!
Jag börjar nog tröttna lite tror jag, eller jag vet inte riktigt.

Igår var det slitet. Såg på filmen "The Mist" med Göran. Nog för att jag sett den 1 gång förut men den är så läskig så jag kunde se den igen. Den filmen är äcklig om något. sen skulle vi spela need for speed på PS2 men det fucka ju såklart så jag fick börja koppla in systers GameCube istället så spela vi "MarioKart" hehe, jo vi var duktiga. Jag vann både på den lättaste och den medelsvåra nivån =D Men G. var inte så jätte dålig fastän han aldrig spelat förut.
Sen kolla vi MtV och en massa knasiga program så som Tila Tequila. Fast det villa han inte se på så vi bytte till något naturprogramm. Jätte kul var det va. haha
Sen var det sent och jag somna, då tyckte G. det var dags att fara hem.
helt crazy :P

Idag ska jag nog hänga med Kloris är det bestämt. Det behöver jag!
Jag behöver en dos av kloris just nu!

Inga kommentarer: