8 juli 2009

sjuk.

Sjuk och de känns inte bra alls.
Varför går folk runt och dör nu helt plötsligt?
Och nästa vecka får jag reda på om jag kommit in i Stockholm. Jag känner stress så satan inför det och för att jag ska lugna mig och hinna stressa ner efter ett par jobbiga veckor sticker jag till Finland till mormor och morfar i helgen. Bara sådär. Jag behöver komma bort en stund känner jag.

Fakta och bilder om Öspelen kommer sen i framtiden när jag klarnat upp mitt lilla huvud. För just nu orkar jag verkligen inte. + att jag nog är en ond människa i alla fall. helknasigt.

Men nu är det dags att sova känner jag, innan huvudet spricker i hundratusentals bitar. Kan behöva sova lite om jag ska orka vara uppe ikväll. GöranBöran kommer väl hit och ser film, om han orkar mer en snorig och sliten Hagman vill säga. Märker väl de när han ringer senare sen. för sånt är han bra på, att ringa. Och jag tyckte han sa i måndags när vi kolla tv att han hade dvd boxen med pushing daiseys(stavning?) och att han skulle leta upp den. Det vore nog fint det tycker jag. Jajja. Vi får se ikväll vad det blir.

"Out of my reach
out of my hand"

Inga kommentarer: